Weekend by MaxMara

Opis systemu:

OWL International to wyłączny agent ekskluzywnych marek włoskich należących do holdingu Max Mara Fashion Group. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie OWL jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. W swojej ofercie posiada systemy franczyzowe takich marek jak: Max Mara, Marella, Pennyblack, Persona by Marina Rinaldi, iBlues, Weekend Max Mara, czy Max&Co.

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Historia tej włoskiej marki narodziła się w 1984 r. Wtedy Weekend Max Mara była jedną linii w kolekcji Max Mara. Casualowy, weekendowy styl kolekcji tak bardzo przypadł do gustu klientkom, że linia stała się niezależną marką. Proponuje ubrania w miejskim, sportowym stylu skierowane do dynamicznych kobiet poszukujących komfortowej garderoby na każdą okazję. W kolekcjach króluje wygoda i uniwersalność – wełniane płasze, marynarki, kurtki puchowe, miękkie kaszmirowe swetry, bawełniane bluzki i koszule. Weekend Max Mara jest doceniana przez klientów za wysoką jakość tkanin i krawiectwa.

Obecnie marka posiada ponad 160 salonów w ponad 50 krajach na świecie, m.in. we Francji, Kanadzie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich w tym 8 salonów w Polsce.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową „Weekend Max Mara”, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Weekend Max Mara jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą, prawnie i finansowo niezależnym – zwanym Franczyzobiorcą, a marką Weekend Max Mara. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

  • pełny asortyment towarowy;
  • brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  • know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  • pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  • gotowy projekt salonu;
  • wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
  • bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  • własnościowy system zatowarowania
  • stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  • brak opłat spedycyjnych;
  • profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;

Suma inwestycji:

brak danych.

Wymagania sieci:

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Weekend Max Mara w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in M lub autorskiego butiku multimarkowego.

Informacje o franczyzodawcy:

Owl International Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa
Tel: +48 603 316 818
e-mail:m.krysinska@owl.com.pl
www.owl.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów:

Monika Krysińska, Brand Manager