Ulla Popken

Opis systemu:

Sieć sklepów z odzieżą damską od rozmiaru 42. Uzupełnieniem oferty są dodatki: szale, torebki, bielizna, biżuteria i buty.

Jest to jedyna sieć z odzieżą damską w dużych rozmiarach, dla wszystkich grup klientek. Różne style zapewniają własne marki takie jak: Gina Laura czy YU.

Marka znana w Polsce od wielu lat i posiadająca grono wiernych klientek, których często jedynym problemem jest brak możliwości zakupu modeli Ulla Popken ze względu na niewielką ilość sklepów w Polsce.

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

Ulla Popken wspiera swoich partnerów na każdym etapie: od pomocy przy planowaniu sklepu do wykonania  gotowego projektu i wyboru kolekcji.W dalszej współpracy pracownicy firmy służą pomocą i doradzają zarówno podczas kontraktacji jak również przy prowadzeniu sklepu i w sprawach finansowych.Ulla Popken wysyła swój katalog w języku polskim do tysięcy klientek w Polsce, co spowodowało, że znajomość marki jest w Polsce bardzo duża.

Suma inwestycji:

  • Opłata licencyjna: 5 tys. euro;
  • Kwota inwestycji zależna od miejsca działania sklepu i jego wielkości.

Możliwa także forma współpracy “shop-in-shop”, która jest bardzo korzystna dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy multibrandowe i chcą poszerzyć swoją ofertę, aby zdobyć nowe grupy klientów.

Jest możliwa także partycypacja w kosztach wyposażenia przez Firmę Ulla Popken.

Wymagania sieci:

  • doświadczenie w prowadzeniu firmy lub sklepu
  • gotowość do opanowywania nowych segmentów rynku
  • dodatkowy atut potencjalnego partnera: posiadanie własnego lokalu

Informacje o franczyzodawcy:

Ulla Popken Fashion Group
Am Waldrand 19, 26178 Rastede
Tel: +49 4402799251
e-mail:shop-in-shop@popken.de
www.ullapopken.de

Osoba do kontaktu dla kandydatów:

Anna Bombała, tel. 601 888 776, e-mail: info@bergerfashion.eu

Andrzej Berger – Jankowski, tel. 601 890 210, e-mail: berger@allsizeman.eu