Furla

Opis systemu:

GPoland to wyłączny agent topowych marek z segmentu premium, denim, fast fashion oraz footwear&accessories. O ugruntowanej pozycji na rynku i renomie GPoland jako agenta świadczy fakt, iż działa na polskim rynku od końca lat 90. XX wieku. Obecnie posiada w swojej ofercie systemy franczyzowe ponad 40 doskonale znanych i poważanych brandów.

Kompetentny zespół doradców biznesowych i pasjonatów mody przez duże „M” ma na uwadze w szczególności dobre interesy swoich Partnerów, realizując tym samym filozofię firmy i stanowiąc jej solidny trzon.

Marka Furla została założona blisko sto lat temu przez włoskiego projektanta Aldo Furlanetto. Swój sukces zawdzięcza wykorzystaniu tradycji włoskiego rzemiosła. Pasja, otwarcie na innowacje oraz najwyższa jakość wykonania sprawiają, że niepowtarzalne, ekskluzywne i stylowe kolekcje Furla niezmiennie podbijają serca światowych kobiet kochających wyrafinowaną elegancję. Każda torebka, buty, czy akcesoria z oferty marki są wykonane z najlepszej jakości włoskich skór naturalnych.

Obecnie marka posiada ponad 300 salonów na całym świecie, m.in. we Francji, Kanadzie, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, oraz 3 salony w Polsce.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy dopracowany system franczyzowy polegający na prowadzeniu działalności gospodarczej w myśl obowiązujących w Polsce przepisów prawa, przy jednoczesnym wykorzystaniu standardów odwzorowywanych przez współpracujące podmioty gospodarcze, działające pod wspólną nazwą handlową „Furla”, oraz pod wspólnym oznaczeniem graficznym.

Franczyza Furla jest konceptem sprzedaży opartym na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy indywidualnym przedsiębiorcą , prawnie i finansowo niezależnym – zwanym Franczyzobiorcą, a marką Furla. Kluczem tego systemu jest prowadzenie działalności zgodnie z koncepcją oraz ściśle wg wyznaczonego standardu, określonego przez markę w Pakiecie Franczyzowym.

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

  • pełny asortyment towarowy;
  • brak opłat wstępnych i licencyjnych, nie pobieramy prowizji;
  • know-how niezbędne do prowadzenia salonu odzieżowego;
  • pomoc i doradztwo przy wyborze kolekcji, lokalizacji, negocjacjach warunków najmu oraz przy rekrutacji personelu;
  • gotowy projekt salonu;
  • wsparcie Brand Managerów, Visual Merchandiserów, IT, ;
  • bezpłatne i regularne szkolenia z zakresu obsługi Klienta, sprzedaży oraz VM;
  • własnościowy system zatowarowania
  • stałe zaplecze produktowe i efektywna rotacja towaru;
  • brak opłat spedycyjnych;
  • profesjonalne i kompleksowe wsparcie marketingowe;

Suma inwestycji:

brak danych.

Wymagania sieci:

  • wybrane miasta powyżej 200 tys. mieszkańców
  • galerie handlowe o odpowiadającym profilu bądź handlowe centra miast
  • lokal o powierzchni 80 – 120 m2
  • otoczenie, sąsiedztwo salonów wyżej pozycjonowanych marek

Dla Partnerów zainteresowanych sprzedażą kolekcji Furla w mniejszych miastach przygotowaliśmy stosowną ofertę współpracy w formie multibrandu Made in G lub autorskiego butiku multimarkowego.

Informacje o franczyzodawcy:

GPoland Sp. z o.o.
ul. Połczyńska 104; 01-302 Warszawa
Tel: +48 603 456 500
e-mail:m.kowalski@gpoland.com.pl
www.gpoland.com.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów:

Marcin Kowalski – Business Development Director