Carrefour

Opis systemu:

Carrefour jest jednym z liderów branży detalicznej na świecie, W Polsce pod naszymi markami działa ponad  900 sklepów w 5 formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy osiedlowe i specjalistyczne oraz sklep internetowy.

Spółka jest operatorem ponad 650 sklepów franczyzowych działających w trzech formatach:

Express convenience – koncept przeznaczony dla sklepów o powierzchni do 250m² i lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, np. w centrum dużych miast;

Express minimarket – oferta dla osób dysponujących sklepem o powierzchni od 100 do 500m². Koncept przeznaczony jest do lokalizacji miejskich i wiejskich;

Globi  – propozycja dla osób dysponujących sklepem w małej miejscowości.

Każdy z naszych konceptów to sprawdzony pomysł na dochodowy biznes. Każdy z nich gwarantuje dostęp do zaawansowanych narzędzi wspierających firmę franczyzobiorcy, rozbudowanej logistyki, znakomitych warunków zakupowych i profesjonalnego marketingu – zarówno w skali ogólnopolskiej, jak i na rynku lokalnym.

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

  • silną i znaną markę;
  • sprawdzony i skuteczny koncept handlowy;
  • stałe wsparcie przez cały okres współpracy;
  • ogólnopolski marketing;
  • doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń;
  • wizualizację zewnętrzną i wewnętrzną;
  • system i sprzęt informatyczny;
  • pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej;
  • dobrze zorganizowaną logistykę;
  • dostęp do szerokiego asortymentu, w tym produktów marki własnej Carrefour dysponuje również lokalami!

Suma inwestycji:

brak danych.

Wymagania sieci:

Wymagania zależne są od formatu sklepu.

Informacje o franczyzodawcy:

Carrefour Polska Sp. z o.o.
ul. Targowa 72, 03-734 Warszawa
Tel: +48 (22) 517 25 09, (22) 517 28 19
e-mail:franchising@carrefour.comign.pl
www.carrefour.pl